კომპანია „მაგთიკომი“ განცხადებას ავრცელებს და განმარტავს, რა გახდა 27 იანვარს, რამდენიმე საათის განმავლობაში აბონენტებისთვის ინტერნეტის გათიშვის მიზეზი.
ახალი ამბები
მკითხველის რჩეული
- 1 აზიის განვითარების ბანკმა არ დააკმაყოფილა საჩივარი ხარაგაულის დამეწყრილი სოფლებიდან
- 2 კადიროვმა თქვა, რა უშლის ხელს ითუმ-კალი – შატილის გზის მშენებლობას
- 3 სასამართლომ „ლუკოილ ჯორჯიას“ მითვისებული საწვავის დაბრუნება დაავალა
- 4 BBC-ის გამოძიება: თბილისში აქციების დასარბევად I მსოფლიო ომის დროინდელ ქიმიურ იარაღს იყენებდნენ
- 5 ფედერიკა მოგერინი ბრალის წარდგენის შემდეგ გაათავისუფლეს
- 6 აზერბაიჯანი საქართველოს მედიის სფეროში გამოცდილებას უზიარებს
კომპანიის განცხადებით, „მაგთიკომის“ ინტერნეტ შეერთება საქართველოში გადაზღვეული არხებით ევროპიდან შემოდის, 27 იანვარს კი დაზიანება დაფიქსირდა თურქეთის ტერიტორიაზე, სადაც „დიდთოვლობისა და ზვავსაშიშროების გამო ვერ ხერხდება პარტნიორი კომპანიის ტექნიკური ჯგუფების დაზიანების წერტილამდე მისვლა“.
„რაც შეეხება სარეზერვო მაგისტრალური არხის დაზიანებას, 27 იანვრის 21:21-ზე საქართველოს მხარეს, აჭარის ტერიტორიაზე, დაფიქსირდა სამ წერტილში საეჭვო დაზიანება (გადაცემულია სამართალდამცავ ორგანოებზე). ტექნიკური ჯგუფი საგანგებო რეჟიმში მუშაობდა პრობლემების აღმოსაფხვრელად და 28 იანვრის 01:54-ზე სრულად აღმოიფხვრა სამივე დაზიანება“, - ნათქვამია კომპანიის განცხადებაში.
„მაგთიკომი“ საქართველოში ინტერნეტის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი პროვაიდერია.
