რიკოთზე მსუბუქი და სამგზავრო ტრანსპორტს გადაადგილების პერიოდი 21:00 საათამდე გაიზარდა

„ქართული ოცნების“ რუსული კანონი საფრთხეს უქმნის დამოუკიდებელი მედიისა და საზოგადოებრივი ორგანიზაციების არსებობას, ხელს უშლის საქართველოს ევროკავშირში გაწევრიანებას.

რუსული კანონი საქართველოში ამკვიდრებს პუტინის წესებს, რამაც რუსეთში თავისუფალი სიტყვა გააქრო.

როცა დაგჩაგრავენ, აღარავინ იქნება, ვინც თქვენს პრობლემას გააშუქებს და გვერდში დაგიდგებათ.

„საქართველოს ამბები“ „ქართული ოცნების“ რუსულ განზრახვას ბოლომდე გაუწევს წინააღმდეგობას!

რიკოთის საუღელტეხილო გზაზე ორი თვის წინ დაწესებული მოძრაობის სპეციალური რეჟიმი შეიცვალა და მსუბუქი და სამგზავრო ავტოტრანსპორტის გადაადგილების პერიოდი საღამოს 9 საათამდე გაიზარდა. აქამდე, საპატრულო პოლიცია მსუბუქ მანქანებსა და ავტობუსებს დილის 7 საათიდან საღამოს 7 საათამდე ატარებდა.

ახალი ამბები

მკითხველის რჩეული

საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ინფორმაციით, დღეიდან მოძრაობა შემდეგი გრაფიკით იქნება დაშვებული:

  • მსუბუქი და სამგზავრო ავტოტრანსპორტი 06:00 საათიდან 21:00 საათამდე იმოძრავებს. დანარჩენ პერიოდში მსუბუქ ავტოტრანსპორტს მოძრაობა გომი-საჩხერე-ჭიათურა-ზესტაფონის საავტომობილო გზაზე შეეძლება.
  • მისაბმელიანი და ნახევრად მისაბმელიანი ავტოტრანსპორტის გადაადგილება დაშვებული იქნება ორმხრივად, 23:00 საათიდან 05:00 საათამდე.

„რიკოთის მონაკვეთზე, 149-ე კილომეტრზე განვითარებული მოვლენების შემდეგ, ჩატარდა შესაბამისი საკვლევაძიებო სამუშაოები, რომლის საფუძველზეც მომზადდა საპროექტო გადაწყვეტილება და უახლოეს მომავალში დაიწყება სამშენებლო სამუშაოები მკაცრი მონიტორინგის ქვეშ. იქნა მიღებული გადაწყვეტილება, რომ შეიცვალოს მოძრაობის რეჟიმები“, - განაცხადა საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარემ, გიორგი წერეთელმა.

მარტის ბოლოს საერთაშორისო მნიშვნელობის თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 149-ე კილომეტრზე საშიში მეწყრული პროცესები განვითარდა, რის გამოც გზა ერთი კვირით ჩაიკეტა. 8 აპრილს მოძრაობა სპეციალური რეჟიმით აღდგა, თუმცა, 11-13 აპრილს, ქვათაცვენის გამო, რიკოთზე ყველანაირი ავტოტრანსპორტის მოძრაობა ისევ აკრძალული იყო.

რიკოთის საუღელტეხილო გზის მშენებლობა 2019 წლის მაისში დაიწყო და სამუშაოების დასრულება 2022 წლისთვის იყო დაგეგმილი. პროექტი ითვალისწინებს საერთო ჯამში 51.6 კილომეტრამდე სიგრძის გზის მშენებლობას, რომელიც 96 ხიდსა და 53 გვირაბს მოიცავს. რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს განცხადებით, მშენებლობის დასრულების შემდეგ წითელი ხიდიდან სარფამდე მანძილის გავლას 4-4.5 საათი დასჭირდება.

 

ამ თემაზე:

როცა ასეთ გზას აშენებ, ეს არ არის სრულყოფილი კვლევა - გოდოლაძე რიკოთის პროექტზე

საქართველოს ამბები
საქართველოს ამბები
დამოუკიდებელი, საზოგადოებრივ-პოლიტიკური ონლაინგამოცემა. ვებგვერდს მართავს საინფორმაციო რესურსების ქსელი (IRN).