სანამ ოკუპირებულია ეს ტერიტორიები, ამაზე [რკინიგზის აღდგენაზე] საუბარი ზედმეტია - პაპუაშვილი

„ქართული ოცნების“ რუსული კანონი საფრთხეს უქმნის დამოუკიდებელი მედიისა და საზოგადოებრივი ორგანიზაციების არსებობას, ხელს უშლის საქართველოს ევროკავშირში გაწევრიანებას.

რუსული კანონი საქართველოში ამკვიდრებს პუტინის წესებს, რამაც რუსეთში თავისუფალი სიტყვა გააქრო.

როცა დაგჩაგრავენ, აღარავინ იქნება, ვინც თქვენს პრობლემას გააშუქებს და გვერდში დაგიდგებათ.

„საქართველოს ამბები“ „ქართული ოცნების“ რუსულ განზრახვას ბოლომდე გაუწევს წინააღმდეგობას!

„არაფერი ახალი არც რუსეთის პოზიციაში არ არის, რომ მას სურს რკინიგზა და არაფერი ახალი არც საქართველოს პოზიციაში არ არის, რომ ეს საკითხი არ განიხილება. ყველაფერი დანარჩენი არის კონსპირაცია“, - თქვა პარლამენტის თავმჯდომარე შალვა პაპუაშვილმა, რითაც ის აფხაზეთის რკინიგზის აღდგენის საკითხზე რუსეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროს ოფიციალური წარმომადგენლის, მარია ზახაროვას განცხადებას გამოეხმაურა.

ახალი ამბები

მკითხველის რჩეული

პაპუაშვილი ამ საკითხზე რუსეთის ხელისუფლებასთან რაიმე კომუნიკაციას უარყოფს და ამბობს, რომ რკინიგზის აღდგენაზე საუბარი არ ყოფილა არც ჟენევის საერთაშორისო დისკუსიების ფორმატში.

„ჩვენ ვმოქმედებთ ჩვენი პოლიტიკით და ჩვენი ქვეყნის ინტერესებიდან გამომდინარე“, - განუცხადა პარლამენტის თავმჯდომარემ ჟურნალისტებს.

შალვა პაპუაშვილის თქმით, ამ თემაზე დასმული შეკითხვები თავის თავში გულისხმობს, თითქოს, გარკვეული მოლაპარაკება, შემოთავაზება, უარი თუ თანხმობა არსებობს.

„კონტაქტი და კომუნიკაციაც კი არ არის ამ საკითხზე... ზოგადად, ოკუპირებულ ტერიტორიებთან დაკავშირებული საკითხებისთვის არსებობს ერთადერთი ფორმატი - ჟენევის მოლაპარაკებები, სადაც რუსეთია წარმოდგენილი მხარედ და არა ოკუპირებული ტერიტორიები. არც არაფერი შემოუთავაზებიათ, საერთოდ, ამაზე საუბარიც არ არის. მარტივი პოზიციაა - სანამ ოკუპირებულია ეს ტერიტორიები, რა თქმა უნდა, ამაზე საუბარი ზედმეტია“, - აღნიშნა შალვა პაპუაშვილმა.

მარია ზახაროვამ რუსეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროში 28 ივნისს გამართულ პრესკონფერენციაზე განაცხადა, რომ რუსეთი მის მიერვე ოკუპირებული აფხაზეთის გავლით სომხეთთან სარკინიგზო მიმოსვლის გეგმის განხორციელებაზე „ყოველდღიურ რეჟიმში“ მუშაობს. „ჩვენ ძალისხმევას არ ვიშურებთ დაგეგმილი მასშტაბური „საგზაო რუკის“ განსახორციელებლად“, - განაცხადა ზახაროვამ.

მაისში, რუსეთსა და საქართველოს შორის პირდაპირი ავიამიმოსვლის აღდგენისა და საქართველოს მოქალაქეებისთვის სავიზო რეჟიმის გაუქმების შემდეგ, რუსეთის სავაჭრო-სამრეწველო პალატის პრეზიდენტმა, სერგეი კატირინმა ოკუპირებული აფხაზეთის ტერიტორიაზე სარკინიგზო ტრანზიტის დაწყების აუცილებლობის შესახებ ისაუბრა. მისი თქმით, ეს „ზემო ლარსის“ სასაზღვრო-გამშვებ პუნქტს განტვირთავს და შეამცირებს მიწოდებული საქონლის ღირებულებას მისი მოცულობის გაზრდის ხარჯზე.

რუსეთის, საქართველოსა და სომხეთის დამაკავშირებელი რკინიგზა აფხაზეთის ომის შემდეგ აღარ ფუნქციონირებს.

საქართველოს ამბები
საქართველოს ამბები
დამოუკიდებელი, საზოგადოებრივ-პოლიტიკური ონლაინგამოცემა. ვებგვერდს მართავს საინფორმაციო რესურსების ქსელი (IRN).